טיפים לניקיון נכון של משרד

טיפים לניקיון נכון של משרד

ניקיון של משרד, בין אם מדובר במשרד גדול ובין אם מדובר במשרד קטן, זה סוג של אומנות. אומנם מהצד זה נראה לנו כמו עוד עבודת ניקיון, אך זה הרבה מעבר לכך, ולו מהסיבה הפשוטה שזה דורש תשומת לב למגוון רחב של פרטים, זה מחייב אותנו להתייחס לכל דבר הן בנפרד והן כחלק ממכלול, אשר בסופו של דבר כל החלקים אמורים לייצר משרד נקי ונעים שכיף לעבוד בו.

כפי שאנחנו יודעים, עבודת ניקיון של משרד מתבצעת על ידי שני גורמים עיקריים. מצד אחד, ישנם משרדים אשר שוכרים חברות ניקיון מקצועיות אשר אחראיות על כל התהליך, הן מספקות צוות עובדים ואת כל התכשירים והכלים אשר נדרשים לצורך העבודה. מצד שני, משרדים קטנים מעסיקים מנקה עצמאי שמגיע בשעות הבוקר או הערב לנקות את המקום, כשהמשרד עצמו מספק את כל התכשירים והאמצעים הנדרשים לניקיון.

על מנת שיהיה לכם קל לבצע את התהליך, יצרנו עבורכם רשימה קצרה של 5 טיפים לניקיון נכון למשרד.

1.עליכם לבחור אנשי מקצוע שינקו את המשרד שלכם בהתאם לגודל שלו. עבור משרדים גדולים יהיה צורך בחברת ניקיון ואילו עבור משרדים קטנים יהיה נכון להשתמש בעובדי ניקיון עצמאים או חברת ניקיון משרדים.

2.צריך לקבוע מראש באיזו שעה תתבצע העבודה, בהתאם לשעות העבודה של המשרד. אפשר להחליט האם אתם רוצים שצוות הניקיון יגיע לפני שראשון העובדים מגיע למשרד או אחרי שאחרון העובדים יעזוב אותו.

3.יש לקבוע מראש תוכנית עבודה מסודרת לניקיון. התוכנית צריכה להתבסס על פי כל החלקים שקיימים במשרד, בין אם זה ריהוט, מכונות, אלמנטים קבועים (דלתות, חלונות), ועוד. יש לקבוע מה הם הדברים שיידרשו ניקוי כל הזמן ומה יידרש ניקוי אחת לכמה זמן.

4.יש להחליט באילו תכשירים להשתמש, האם יש דברים מסוימים שאתם מעדיפים לא להשתמש בהם והאם יש דברים שאתם מעדיפים להשתמש בהם באופן קבוע.

5.רצוי מאוד לייצר מנגנון מסוים של פיקוח ובקרה, כך יהיה ניתן לבדוק מה צוות המנקים עשו, האם הם עשו את זה טוב, מה הם לא עשו ועל מה צריך לחזור שנית. רצוי שיהיה איש קשר שיעבוד מולם או מול המנהלים שלהם.