שמירה על ההיגיינה במשרד

שמירה על ההיגיינה במשרד

הרעיון של שמירה על ההיגיינה במשרד הוא מהותי עבורנו מכמה סיבות. ראשית, כך אנחנו יוצרים אווירה הרבה יותר נעימה עבור כל מי שעובד במשרד וכן עבור לקוחות וספקים שנכנסים אליו, שנית, כך אנחנו מוודאים שהמשרד שלנו נקי ונעים, שלישית, הרבה יותר בריא לעבוד במשרד כזה. בסיכומו של דבר, אלה הדברים אשר אמורים להיות חשובים לנו ולכן אנחנו צריכים לעשות בשביל להקפיד שהמשרד יהיה היגייני.

כעת עולה השאלה, כיצד אנחנו יכולים להבטיח זאת? התשובה לכך היא די פשוטה. עלינו לוודא שהמשרד יהיה כל הזמן נקי, ועלינו להשתמש בכלים ובתכשירים המתאימים לשם כך. באופן טבעי, אנחנו לא יכולים להחזיק מנקה שידאג שהמשרד כל הזמן יהיה נקי, אלא אם מדובר במשרד גדול ואז אפשר להבטיח שאחת לכמה זמן הוא יגיע אל החלק שלנו וידאג לנקות אותו, בדיוק כמו שעושים במוסדות עם מבנים גדולים.

מאחר ולא תמיד זה אפשרי מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות, הרי שאנחנו צריכים להתגייס ולעשות זאת בעצמנו, בין אם זה אומר שאנחנו נעשה את זה לבד ובין אם זה אומר, שאנחנו נגייס את כל העובדים שלנו לשם כך.

איך שומרים על משרד היגייני

ראשית אנחנו צריכים לוודא שכל הלכלוך נשאר בפחים ולא נמצא מחוצה לו. לשם כך אנחנו צריכים להקפיד כמובן, שיהיה פח ליד כל שולחן ובכל מקום. יש לפנות את הפחים מעת לעת על מנת שלא יישארו ריחות לא נעימים במקום.

שנית, אנחנו צריכים להבטיח שאנשים לא מעשנים במקום, לא אוכלים במקום ולא עושים שום דבר שיכול לייצר לכלוך או ליצור ריח לא נעים במקום.

שלישית, אם יש מטבח עם מקרר במקום, צריך לוודא שאנחנו שומרים רק אוכל טרי ולא שומרים במקרר אוכל מעבר ליום-יומיים.

ארבע, רצוי מאוד להקפיד על כך שיהיו תכשירי ניקיון במקום. אם נידרש נשתמש בהם, עוד לפני שהמנקים יבואו לנקות. הכל כמובן בתנאי שיש צורך בכך.

חמש, רצוי מאוד להקפיד על אוורור, לפתוח חלונות, מאווררים, דלתות, כך יכנס אוויר מבחוץ ולא יהיה מחניק במקום.