הפריט שרבים מכם מפספסים בניקוי המשרד

הפריט שרבים מכם מפספסים בניקוי המשרד

בין שאתם בעלי עסק קטן ובין שאתם מנהלים של משרד רחב ידיים, הרי שמרבית הסיכויים שאתם שוכרים את שירותיה של חברת ניקוי משרדים מקצועית.

מטרת העסקתה של חברה מקצועית אשר תפקוד את המשרד לפחות אחת לשבוע, היא לשמר את הניקיון ולוודא כי לא ייתכנו כל מפגעים תברואתיים כאלו ואחרים לרבות הופעתם של חרקים ומזיקים, כמו גם הצטברויות של אבק וזיהומים אשר יכולים להוביל להופעתן של מחלות ואלרגיות. 

פריטים שחובה לנקות במשרד

נתחיל מהמובן מאליו, ואט אט נגלוש אל הפריט האחד שרבים מאתנו עלולים לפספס לאור היותו עיצובי, נוח ושימושי למדי.

הקפידו לבקש מחברת ניקוי המשרדים שלכם, שתעבור לא רק על עמדות העבודה באופן מהיר וכולל, אלא שתתמקד במקורות המזהמים ביותר והם: המקלדת, העכבר, הטלפונים המשרדיים וידיות הדלתות. מקורות אלו נחשבים לאזורים בעלי סבירות גבוהה להימצאותם של חיידקים ובמחקר שנערך לצורך הדוגמה, נמצא כי הטלפונים הניידים מכילים פי 18 יותר חיידקים מאשר אסלת השירותים. המשותף להם? בכולם הידיים נוגעות ללא הרף.

פריטים אשר אינם זוכים לניקוי קפדני

מחובתה של חברת ניקוי מקצועית, להקפיד על ניקיונם של פריטים אשר לא אחת חומקים מעיניהם של יושבי המשרד. מחלה, אלרגיה או הופעתה של כל סוגיה בריאותית אחרת עלולה להשבית את העובדים ומשם לפגוע ברצף העבודה השוטף.

אז בעוד שטלפונים, ידיות ומקלדות ידועים כמזהמים יחסית מוכרים, מהו אותו פריט משרדי שרבים מאתנו מפספסים? הספה שבמשרד. בתי עסק רבים מבקשים להשרות על עובדיהם את תחושת הביתיות והשלווה, וכך ספה ססגונית ומעוצבת בפינת המנוחה עשתה את דרכה למשרדים רבים.

שימו את הדגש על פינת המנוחה של העובדים

אך מדוע שנעצור רק על ניקוי ספות המשרד? הספה וודאי מהווה חלק בלתי נפרד מפינת מנוחה שיצרתם עבור העובדים או פינת המתנה עבור לקוחות או מרואיינים חדשים. 

על כן, אם מדובר בחברת ניקיון חדשה, הקפידו לעבור עמה על כלל חלקי המשרד לרבות פינת הישיבה או המנוחה. זכרו שגם אם היושבים בפינת המנוחה / המתנה יקפידו לשמור על ניקיון והיגיינה, הרי שהביגוד והידיים כוללים זיהומים רבים אשר מוצאים קרקע פורייה בריפוד ומשם עלולים לעבור ליתר יושבי המשרד.

פריטים נוספים אשר מאפיינים פינות ישיבה ומנוחה במשרדים הינם כריות פוך, משחקים שונים דוגמת קופסאות של משחקי קלפים, פריטים דקורטיביים, קערות אירוח עם חטיפים ופירות ומנורות שולחן.

מחפשים חברת ניקיון מקצועית?

אם התנסיתם עם חברת ניקיון אחת או שתיים, וודאי גיליתם כי מציאת חברה מקצועית היא מלאכה שאיננה פשוטה כלל וכלל.נציגינו ישמחו לספק לכם את מלוא המידע על השירותים המוענקים על-ידי הלהיט בניקיון. עד לקבלת שיחתכם, נשמח לשתף אתכם בטיפים לניקיון נכון של המשרד.