קצת על נקיון זכוכיות הזזה למרפסת: 3 תשובות לשאלות שתמיד שאלתם 

האם סגירת מרפסת בקיר זכוכית היא בטוחה?

חשוב להבין שניקיון זכוכיות על ידי חברת ניקיון משרדים חשוב שיתרחש על זכוכיות בטוח לכן שאלה זו נשאלה על ידי כל מי שלא יודע הרבה על זכוכית והוא רגיל לזכוכית הסטנדרטית שהוא מוצא בחלונות שונים או זוכר אותה משנים עברו, מהתקופה שלפני שלמדו לייצר זכוכית בטיחותית כמו זכוכית מחוסמת. זכוכית מחוסמת היא החומר העיקרי שמשמש לסגירת מרפסת והסיבה לכך היא שהיא מיוצר בהליך מיוחד שהופך אותה גם חזקה יותר מזכוכית רגילה פי כמה, וגם בטיחותית יותר משום שהיא מתנפצת לרסיסים בזמן תאונה ולא לשברים גדולים שעלולים לסכן חיים. זכוכית מחוסמת מיוצרת בהליך של קירור מהיר מאוד לאחר ההתכה כדי שייווצר לחץ פנימי שמחזק אותה וגורם לה להתנפץ לרסיסים. כדי לוודא שאתם מקבלים את הזכוכית הזאת חפשו את החותמת בפינה שמעידה על כך.

תוספות בנייה שונות לבתים בישראל נעשות רק לאחר שמקבלים את הבית וגרים בו, ואז מבינים שחסר שדרוג מסוים כדי ליהנות לגמרי מהפוטנציאל של הבית. כזה הוא המקרה של סגירת מרפסת זכוכית בבתים על קומות או בבתים פרטיים. הסגירות של המרפסת בעזרת זכוכיות הזזה למרפסת, נמצאות בכל מקום ולהלן כמה תשובות לשאלות ששאלתם את עצמכם כדי לדעת אם זה מתאים גם לכם.

האם חייבים לשים פרופילים בסגירת מרפסת?

פרופילים של אלומיניום או כל מתכת אחרת יכולה להיות מאוד שימושית למי שמחפש סגירה שיש בה גם אפשרות לפתוח חלונות. אם אתם לא רוצים לקבל סגירה כזאת כי אתם סוגרים מרפסת גם כדי למנוע את הסכנה של יציאה החוצה חלילה, יש אפשרויות אסתטיות רבות לסגור מרפסת בזכוכית בלי מסגרות שנראות לכם מיותרות או לא דקורטיביות. הכל תלוי במבנה המרפסת ובצרכים שלכם ותמיד אפשר לעצב סגירת זכוכית כזאת שתיראה לכם מספיק אלגנטית וללא פסי המתכת של הפרופילים שמפריעים לכם. 

בחברת הלהיט בניקיון עוזרים לכם להיכנס למשרד נקי בכל בוקר עם ניקיון מקצועי במשרדים, בניינים ועסקים.

האם סגירת זכוכית חזקה וטובה רק לחורף?

לא. סגירת מרפסת זכוכית הופכת למעשה את המרפסת שלכם לחדר נוסף בבית, ואתם יכולים להסיק או למזג אותו בכל עונה בהתאם. אפשר לשבת שם בחורף עם הסקה שמחממת אתכם והסגירה מגינה מפני הגשם, ואפשר לשבת גם בקיץ כאשר המיזוג שומר עליכם גם שם ומנעים לכם את הישיבה בה. אתם יכולים להזמין את האורחים שלכם לאירוע נחמד במרפסת ואתם יכולים לשבת עם המשפחה וליהנות מבילוי זמן איכות שקט מוגנים לחלוטין מפגעי מזג האוויר. יצירת החדר מגדילה את הסלון ואת החדרים שאליהם היא מחוברת כך שאתם יכולים ליהנות למעשה מהגדלת שטח הדירה שזמין לכם בלי הגבלות מזג אוויר.