חיטוי נגד קורונה – כיצד בוחרים את החברה הנכונה

חיטוי נגד קורונה – כיצד בוחרים את החברה הנכונה

משבר הקורונה דורש מאיתנו התייחסות ספציפית ופתרונות איכותיים ומיידים, זאת על מנת שנוכל לצאת ממנו כמה שיותר מהר, בצורה טובה ובטוחה, ומעבר לכך, נוכל במהלך המשבר להמשיך את שגרת חיינו באופן בטוח. 

אחת הדרכים שנוכל להבטיח זאת, היא באמצעות חיטוי נגד קורונה בשיטה מתקדמת וטובה. חיטוי שיאפשר לנו לשמור על המקום נקי והיגייני, בטוח, כך נוכל להתנהל במקום ללא חשש, בין אם מדובר על מבנה סגור או שטח פתוח, בין אם מדובר על בית מגורים, עסק, מבנה ציבורי, מסחרי או אחר. 

לא כל חברה יכולה לספק לנו חיטוי נגד קורונה, גם לא כל חברה יש לה את הידע, כלים או אנשי המקצוע הרלוונטיים לספק לנו שירות חיטוי ברמה מקצועית ואיכותית. אף על פי שיש לא מעט חברות שיציעו לנו שירות כזה היום, עלינו להיות בררנים ולדעת מי זו החברה שמציעה לנו את השירות, איזה שירות חיטוי היא מספקת, עד כמה הוא רלוונטי בשבילנו וכמובן, איזה ניסיון יש לחברה בתחום. 

חברת קלין קור למשל, מציעה לנו שיטת חיטוי וניקוי באוזון. מדובר על שיטה מתקדמת ואיכותית, אשר מתבססת על חיטוי באמצעות מחולל האוזון כחומר טבעי, אשר מסוגל לחטא ולהשמיד עובש, פטריות, חיידקים, בקטריות ומפגעים אחרים אשר עלולים להיווצר הן במקומות סגורים והן במקומות פתוחים, וכאמור, החיטוי וניקוי באוזון יכול לעזור לנו גם לשמור על היגיינה וניקיון בעת הקורונה. 

לחברת קלין קור ניסיון רב בתחום של חיטוי באופן כללי, ובפרט בכל מה שקשור בשיטה של חיטוי וניקוי באוזון. היא מספקת שירותים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והציבורי, בפרט בתקופת הקורונה, בימים בהם יש צורך לבצע תהליכי חיטוי מוגברים. לחברה צוות מקצועי ואיכותי שמתמחה באבחון האזור, התאמה של תהליכי חיטוי לצרכים של המקום, ובניית תוכנית פעולה מתאימה וביצועה בפועל. 

לפני שנסביר כיצד בוחרים חברה לשם חיטוי נגד קורונה בצורה נכונה, חשוב להדגיש, מאחר ומדובר בתקופה ייחודית, הרי שיש להקפיד הקפדה יתרה ולשים דגש נרחב, הן על בחירת החברה והן על השיטה בעזרתה מבקשים לחטא את המקום. 

איך בוחרים חברה לחיטוי בצורה נכונה

הפרמטר הראשון צריך להיות אופי השירות שהחברה מספקת. כלומר, עלינו לבחון את שיטת החיטוי ועד כמה היא יעילה. מאחר ולא כל אחד מאיתנו מבין בתחום, אז מומלץ לקרוא על הנושא, בין היתר בשביל שנוכל לשאול את השאלות הנכונות ולהבין טוב יותר את התשובות שנקבל. 

הפרמטר השני הוא הזמינות של החברה, כמה מהר היא יכולה לספק לנו את השירות. באופן טבעי, אנחנו נרצה שהוא יתבצע מהיום להיום או גג מהיום למחר, אך לא מעבר לכך. 

הפרמטר השלישי, יש לבחון איפה החברה מבצעת את החיטוי, באילו חומרים (ידידותיים לסביבה), ומה זה דורש מאיתנו, כלומר, האם יש צורך שנשנה את שגרת חיינו ולכמה זמן. 

הפרמטר הרביעי, האים יש ביטוח אחריות מקצועית לחיטוי והאם החומר גורם לנזקים במחשבים בדים ציוד וכו 

הפרמטר החמישי , האם יש לחברה אישורים עבור החומרים והאם החומרים הם רעילים