איך לבחור חברת ניקיון למשרד?

איך לבחור חברת ניקיון למשרד?

קיום סביבת עבודה נקייה, היא חובה לכול עסק. סביבת עבודה בטוחה ונקיה מועילה לא רק לעובדים אלא גם ללקוחות או לספקים המבקרים במשרד. למרבה המזל, בעידן שלנו הרבה יותר קל למצוא חברת ניקיון טובה, באמצעות חיפוש באינטרנט. מבט חטוף באתר האינטרנט של חברות ניקיון באזור שלכם, ייתן לכם מושג לגבי שירותי הניקיון שהן מספקות.

על סמך החיפוש הראשוני תוכלו לצמצם את הרשימה לשלוש או ארבע חברות ניקיון איכותיות, ליצור איתן קשר ולהציב להן את השאלות המעניינות אתכם.

בנוסף, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים את חברת הניקיון האולטימטיבית, ואלה נגזרים מתוך הניסיון והמשוב של לקוחות קיימים:

מקצועיות בתחום פעולות הניקיון

מומלץ לבחור בחברת ניקיון מקצועית בעלת מוניטין שמציעה שירות איכותי ביותר ללקוחות שלה. חברה המספקת צוות של עובדי ניקיון אמינים וחרוצים, שמתייצבים לעבודה בדייקנות ומקרינים מראה מקצועי (למשל, לבושים במדי החברה).

איכות צוות הניקיון

חשוב להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון שבוחרת את עובדיה בקפידה ומעסיקה אותם באופן הוגן. כמו שאתם בודקים היטב את איכות אותם כסאות מחשב ותרומתם לבריאות העובדים, לפני שאתם רוכשים אותם לצוות המשרד, כך חשוב לבחור בחברת ניקיון שמציעה לכם כוח אדם איכותי.

פתרון כולל לניקיונות במגזר המסחרי

בחרו בחברה שמספקת מגוון רחב של שירותי ניקיון, כך שתוכלו לבחור את השירות המתאים לכם, כמו למשל:

  • ניקיון משרדי יומי
  • ניקוי שבועי וחודשי בתוספת פתרונות ניקוי שנדרשים על ידי מומחים
  • ניקוי שכולל ניקוי קירות מגרפיטי 
  • ניקוי שטיחים וריפודי כורסאות וספות
  • ניקוי אבנים, כשמדובר במבנה עם קירות אבן
  • ניקוי חלונות
  • ניקוי עמוק

פתרון לצרכי ניקוי 24/7

יש משרדים הזקוקים לשירותי ניקיון מסביב לשעון. לא משנה מהן הדרישות שלכם, בחרו בחברה שיכולה לתת מענה לדרישות הספציפיות שלכם, ביום או בלילה.

תמורה לכספכם

בחרו בחברת ניקיון שיכולה להוכיח שהלקוחות שלה שבעי רצון מהשירות שהחברה מעניקה להם. חברת ניקיון המציעה התאמה אישית לדרישות הספציפיות שלכם ומחירים הוגנים, יכולה להיות החברה המתאימה לכם.

בנוסף, בדקו אם מחירי שירותי הניקיון כוללים רק את שעות העבודה של איש הניקיון, או גם את החומרים הנדרשים לביצוע הניקיון (כמו: תכשירים לשטיפת רצפה, לניקוי חלונות, מטליות לניקוי אבק וכדומה). 

פתרונות ניקוי אמינים

חברה המחזיקה ברשת גדולה של עובדי ניקיון מיומנים, תוכל מטבע הדברים להיענות לכול הדרישות שלכם כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון אמינה.

כעסק, חשוב לוודא שעובדי הניקיון יגיעו בזמן ויבצעו את תפקידם בצורה היעילה ביותר. אם למשל עובד הניקיון חלה ולא יכול להגיע לעבודה, אתם צריכים להיות סמוכים ובטוחים שחברת הניקיון שלכם תוכל לשלוח מחליף ולא תשאיר אתכם ללא פתרון, עם משרד מלוכלך.

רקורד מוכח

יש חברות ניקיון שמעניקות שירותים לסוגי עסקים שונים, קטנים כגדולים. חברה גדולה ומרושתת היטב תוכל להציג לכם רקורד מוכח לגבי השירות האיכותי שהיא מציעה. אבל לפעמים דווקא חברה מקומית קטנה תוכל להעניק לכם את שירותי הניקיון הטובים ביותר, בכל מקרה, בדקו היטב לפני שתחליטו סופית.

תשומת לב לפרטים

כמו בכול חברה מודרנית, חיוני לעבור את המרחק הנוסף כדי להבטיח את שביעות הרצון של הלקוחות. חברת ניקיון אמינה היא חברה שהמטרה שלה להשיג את ציפיות הלקוחות ללא הרף, ולהפוך לעסק שמציע פתרון לכול בעיית ניקיון. תשומת לב לפרטים הקטנים היא דבר שכדאי לקחת בחשבון.

פיקוח על העובדים

כשאתם עומדים לבחור את חברת הניקיון בדקו אם הם מפעילים פיקוח על צוות העובדים שלהם. אחרי הכול לא תרצו שבנוסף למשימות השוטפות בעבודה שלכם תצטרכו להתחיל לפקח גם על עובדי הניקיון. 

חברת ניקיון רצינית שמפקחת על עובדיה, מעניקה לכם גם שקט נפשי בידיעה שבכל בעיה או סוגיה תוכלו לפנות לחברת הניקיון ולצפות ממנה לטפל בבעיה.

ניהול יעיל

עובדי ניקיון הם הצוות שעומד בחזית של חברת הניקיון שפועלת מאחורי הקלעים. חברת ניקיון שמציעה רשת תמיכה של מפקחים ואנשי הנהלה יכולה להבטיח שאכן תקבלו מענה לכול הציפיות והדרישות שלכם. 

בדרך כלל, צוות הניהול של חברת הניקיון אמור לעקוב אחר עובדיו כדי להבטיח שירות מיטבי בכול עת.