מה הם הפרמטרים לבחור את החברה הנכונה
כל מי שמחפש חברת ניקיון משרדים מומלצת, בוחן מספר פרמטרים אשר על פיהן הוא מחליט האם היא מתאימה עבורו, האם זו החברה איתה הוא רוצה לעבוד, את שירותיה הוא רוצה לשכור לצורך ניקוי המשרד שלו.
אם נניח אנחנו מחזיקים משרד באזור גוש דן, רמת גן, בני ברק, תל אביב, והסביבה, סביר להניח שאנחנו נחפש חברות ניקיון משרדים מומלצות ברמת גן והאזור. לא תמיד זה משנה בהכרח מהיכן צוות החברה מגיע אלינו, למרות שיש מקרים בהם, בגלל המרחק, החברה תדרוש מאיתנו סכום גבוה יותר, ואז תעלה השאלה, האם זה משתלם לנו לעבוד עם חברה כזו. ייתכן מאוד שאנחנו יכולים למצוא חברה מומלצת שהמשרדים שלה קרובים אלינו יותר ואז אנחנו יכולים לעבוד איתה בצורה נוחה ובעלויות נמוכות יותר.
אם אנחנו מחפשים חברות ניקיון משרדים מומלצים ברמת גן או בתל אביב, זו לא אמורה להיות בעיה עבורנו, מאחר וסביר להניח שאנחנו נוכל למצוא חברת ניקיון איכותית שמתאימה לנו די מהר. אם אנחנו עובדים באזור פחות מרכזי, פחות גדול, סביר להניח שייווצר אצלנו קושי למצוא חברה כזו, ואז אנחנו נידרש לפנות לחברות מיישובים סמוכים.
מן הסתם, המיקום של החברה הוא רק פרמטר אחד שיעזור לנו לבחור את החברה איתה אנחנו רוצים לעבוד. ישנם פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלנו ואנחנו צריכים להתייחס לכל אחד מהם, אם לא בצורה שווה אז בשיקול דעת, על מנת שנוכל לבחור בסופו של דבר, את החברה שמתאימה לנו. לפני שנבחן מה הם הפרמטרים הנ"ל, נדגיש, אנחנו יכולים למצוא חברות ניקיון משרדים מומלצות ברמת גן או בכל עיר אחרת, בעזרת אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, אך מצד שני, אנחנו יכולים למצוא גם דרך חברים ומכרים, בעלי עסקים בסביבה שלנו או כאלה שאנחנו מכירים דרך עבודה משותפת. הם ימליצו על חברות איתן הם עובדים, ואנחנו נבחן מה בדיוק כל חברה מציעה והאם היא מתאימה לנו.
מה הם הפרמטרים על פיהם נבחר חברת ניקיון משרדים מומלצת
הפרמטר הראשון צריך להיות ניסיון ומקצועיות. כמה שנים החברה עוסקת בתחום, מה בדיוק היא מציעה לנו, ואיזה רזומה יש לה. כאן בדיוק נכנסות המלצות וחוות דעת חיוביות. צריך לומר, מלבד אפשרות לקבל המלצות וחוות דעת דרך האינטרנט, אנחנו יכולים גם לבקש מהחברה עצמה לספק לנו המלצות מצד לקוחות שלה או לספק לנו שמות של לקוחות ואנחנו נפנה אליהם בשביל לשמוע מה דעתם על החברה. כמובן שזה הרבה יותר אמין, אם אנחנו נפנה אל הלקוח ולא אם החברה תספק לנו המלצה מטעמו.
הפרמטר השני הוא מה החברה יכולה להציע לנו. כאן אנחנו צריכים לבחון, מה ההבדל בין מה שהחברה מציעה לנו לבין מה שחברות אחרות מציעות, מדוע משתלם לנו לעבוד עם חברה מסוימת ולא עם חברה אחרת. ההבדל צריך לבוא לידי ביטוי בסוג השירות, אופי השירות או בעלויות שלו.
הפרמטר השלישי אמור לבחון מה בעצם מתאים למשרד שלנו. כיצד החברה יכולה לייצר עבורנו תוכנית עבודה מותאמת למה שאנחנו צריכים באופן ספציפי. בין אם זה ביחס לגודל המשרד, סוג המשרד ונקודות אחרות שיכולות להשפיע על איכות וסוג השירות שאנחנו נקבל מהחברה.
הפרמטר הרביעי קשור כבר לעלויות, סוג ההסדר עם החברה, תנאי העבודה וכדומה.
ככל שיותר פרמטרים ייענו על ידי החברה ויתאימו לנו, כך ישתלם לנו יותר לשכור את שירותיה.