טיפים ומחירים לניקיון המשרד

טיפים ומחירים לניקיון המשרד

המשרד הוא הבית השני שלנו. אנחנו מבלים בו שעות על גבי שעות. לכן, הוא חייב להיות נעים ונקי. אבל למי יש זמן לנקות כשאנחנו כל כך עסוקים בעבודה שלנו? ובכן, לחברות הניקיון.

כשהמשרד נקי, כולם מרוויחים

חברות רבות מציעות שירותי ניקיון משרדים. לא קל למצוא את החברה שתעשה עבורנו עבודה יסודית מכל הלב. אחרי הכול, גם החברות מבינות שאנחנו עמוסים ומרוכזים בעבודה שלנו, כפי שאנחנו צריכים להיות, וחלקן מנצלות את זה ומרשות לעצמן לעשות עבודה בינונית. הן הרי יודעות מצוין שלא יהיה לנו זמן לעבור אחריהן ולוודא שהן באמת מצחצחות את המשרד שלנו.

כדי לא להגיע למצב שאתם מגלים אזורים במשרד שאף אחד לא ניקה למרות שאתם משלמים הון תועפות על ניקיון משרדים, אנחנו ממליצים לכם לעקוב אחרי כל הטיפים הבאים. בעזרת הנקודות האלה, תוכלו להגיע מוכנים לשלב של מציאת חברת הניקיון המושלמת עבורכם ותדעו מה לעשות ביום שאחרי הניקיונות הראשונים. 

טיפים

חוות דעת: 

לפני הכול – סקר שוק. תהליך פשוט שיציל אתכם מלא מעט אי נעימויות. כל שעליכם לעשות זה לחפש באינטרנט ניקיון משרדים ולהתחיל לקרוא חוות דעת על חברות. ודאו שהחברות שאתם מוצאים אכן מתמחות בניקיון משרדים ולא בניקיון דירות או בניינים או כל דבר אחר שהוא לא רלוונטי אליכם. קראו היטב את הביקורות ותבחרו כמה חברות מובילות. כתבו אותן בצד והמשיכו לשלב הבא.

יישור קו:

כעת, לפני שאתם מתחילים לפנות לחברות, הבינו מה השירות שאתם מחפשים. האם יש חלל מסוים שאתם לא רוצים שיעבור ניקיון כי יש בו מידע רגיש או מכשור עדין ושביר? האם אתם רוצים שיבוצע ניקיון כללי שיהיה נעים יותר במשרד או שאתם צריכים ניקיון משרדים יסודי? האם הניקיון יבוצע פעם בחודש? פעם בשבוע? פעמיים בשבוע? או בכלל ניקיון חד פעמי? תעשו לעצמכם סדר ותבינו מה הצרכים שלכם. כך, תוכלו לבצע יישור קו מול חברת הניקיון שתמצאו. 

השוואת מחירים:

לאחר שהשוויתם בין חוות הדעת והבנתם מה השירות הנדרש, השוו בין המחירים שהחברות מציעות. עוד לפני שאתם מבקשים הצעות מחיר, חפשו מחירון חברות ניקיון וכתבו את טווחי המחירים שנוגעים לשירות שאתם צריכים. לאחר מכן, פנו לחברות הניקיון ובקשו הצעת מחיר על ניקיון משרדים. לבסוף, השוו בין המחירים שקיבלתם לבין מה שהיה רשום במחירון. 

בחירת מועד הניקיון: 

אתם לא יכולים לבחור שרירותית מועד מסוים ולהזמין חברת ניקיון משרדים. כלומר, אתם יכולים, אבל מאוד לא מומלץ. קחו בחשבון שבמשרדים מסוימים, הניקיון עלול להפריע לעובדים. לכן, בחרו מועד שהוא מחוץ לשעות העבודה או בשעות מאוחרות יותר בהן הניקיון לא יפריע לעובדים לעשות את העבודה שלהם כראוי. בנוסף, אם הניקיון יתבצע בתדירות מסוימת, למשל פעם או פעמיים בשבוע, בחרו מועדים קבועים, כדי שלא תצטרכו לתאם כל פעם מחדש וכמובן, כדי שהעובדים שלכם יידעו מראש שזהו המועד בו מגיע הניקיון וכולם יידעו להיערך לזה בהתאם.

בדיקה יסודית:

אל תסמכו על חברת הניקיון בעיניים עצומות, בעיקר בפעמים הראשונות. בדקו את העבודה שלה, ודאו שהמשרד נקי ומצוחצח. אנו ממליצים לכם לבדוק גם באזורים חריגים – מאחורי המקרר, מתחת למחשבים, במקומות שאינם גלויים לעין אבל צריכים להיות נקיים. כך תדעו עד כמה העבודה שקיבלתם מקצועית. כפי שציינו קודם לכן, חברות רבות אוהבות לבצע ניקיון משרדים כי הן יודעות שלא תהיו ערניים לעבודה שלהן מרוב שאתם מרוכזים בעבודה שלכם, וכך הן יכולות לנצל אתכם. אתם משלמים על השירות הזה ומגיע לכם לקבל משרד נקי ומבריק. 

מחירים

המחיר מושפע מגורמים שונים, כגון האם מדובר בניקיון כללי של כל המשרד, ניקיון של חלל מסוים, גודל החלל. בנוסף, חברות ניקיון משרדים קובעות את המחיר לפי שעה או לפי מטר רבוע. חלקן משקללות את כל המשתנים וקובעות מחיר גלובלי לעבודה. כדי שתהיו קצת יותר ערוכים לשלב השוואת המחירים, להלן כמה טווחי מחירים לפי מחירון חברות ניקיון:

ניקיון משרד כללי ינוע בין 200 ש"ח לבין 1500 ש"ח. 

ניקיון מטבחון ינוע בין 48 ש"ח ל-500 ש"ח.

ניקוי חדרי שירותים ינוע בין 65 ל-500 ש"ח. 

קחו בחשבון שהמחיר למ"ר יהיה קטן יותר ככל שהמשרד גדול יותר.