האם ניקיון הנכס יכול לעזור בקביעת הערך שלו?

ניקיון הנכס לפני בדק בית יכול לשנות את כל פני המשחק: תחשבו לרגע על יהלום שהוא מלכולך ומצד שני יהלום נוצץ את מה הייתם מעריכים כיקר יותר? כשווה יותר? כבעל ערך גבוהה? ברור שאת הנוצץ! לכן היינו ממליצים לכם לפני בדק בית/משרד להזמין חברת ניקיון מומלצת שתדאג שהנכס שלכם יראה כמו היהלום הנוצץ ( :

כי מעבר לנראות הנכס, הריהוט, התמונות הממוסגרות או רמת שימור צבע הקירות, אחת הבדיקות החשובות שצריך לבצע לפני רכישת דירה היא בדק בית. מדובר בבדיקה חשובה מאוד המאתרת תקלות וליקויים שונים בבניין ובדירה ובכך חוסכת לרוכשים את הצורך לבצע את התיקונים לאחר ביצוע העסקה, כאשר יגלו את התקלות בעצמם במועד מאוחר יותר ולא יהיה אפשר לעשות עם זה כלום. 

לא קל למצוא חברת בדק בית מומלצת בישראל, יש לא מעט חברות כאלה אולם מעטות הן טובות ואמינות באמת.

מהי החשיבות של בדק בית?

ראשית קיימת חשיבות לבחירת חברת בדק בית מנוסה ומקצועית שכן גם אם מהנדס או קבלן מסוים הוסמכו לביצוע בדק בית אך נוטים לזלזל בעבודתם, לעגל פינות, לבצע את הבדיקה ממש במהירות כדי להספיק יותר בדיקות במהלך החודש מדאגה להכנסתם הפרטית בלבד – הרי שהבדיקה לא תתבצע כראוי, הדוח עשוי להיות חסר ואתם עשויים לגלות עוד תקלות לאחר ביצוע העסקה. החשיבות של בדק בית לפני רכישת דירה היא אקוטית כיוון שמדובר למעשה באיתור תקלות בדירה ובמבנה. אף אחד לא רוצה להשקיע את כל כספו או סכום נכבד מהונו כדי לרכוש נכס שיש בו תקלות שיעלה הרבה מאוד כסף לתקן אותן, שהבית בסכנת התמוטטות וכו'. 

מתי לבצע את בדק הבית והאם זה כולל בדיקה גם לפני רכישת דירה חדשה מקבלן?

את שירות בדק הבית מומלץ לבצע לפני החתימה על ביצוע העסקה. בקשו מהמוכר לערוך בדק בית על ידי איש מקצוע מטעמכם שתזמינו למקום. מוכר שאינו מנסה להסתיר מכם תקלות במכוון יסכים כמובן לבדיקה וכך תוכלו להיות יותר בטוחים בעסקה שאתם מבצעים. את הבדיקה כדאי לבצע הן לפני רכישת דירה חדשה מקבלן וכמובן לפני דירה יד 2 מאדם פרטי. כלל אצבע הוא שככל שהדירה ותיקה יותר כך גדל הסיכוי למצוא בה ליקויים ותקלות, גם כאלה סמויות מן העין (בעיות חשמל, אינסטלציה וכו') אולם יש לקחת בחשבון שגם ברכישת דירה חדשה ניתן לעתים למצוא תקלות.

איך למצוא חברת בדק בית מומלצת בישראל ומה כדאי לבדוק?

מציאת חברת בדק בית מומלצת בישראל ניתן לבצע בחיפוש בגוגל, באתרים המציגים אנשי מקצוע בתחום וכמובן גם אצלנו באתר. חשוב לבדוק את ההמלצות אודות החברה ונציגיה, את המענה המהיר שאתם מקבלים לפנייתכם, את מידת המקצועיות של האדם שמדבר אתכם בטלפון וקובע אתכם את ההגעה למקום ועוד. לפרטים נוספים והזמנת חברת בדק בית מומלצת צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.