איך לנקות את המיני בר במשרד שלכם?

איך לנקות את המיני בר במשרד שלכם?

מיני בר למשרד זו אחת הרכישות המשתלמות ביותר שישנן. אם עד היום נהגתם לסחוב בקבוקי מים במעלה המדרגות, לקנות מים מינרליים בדרך, להביא בקבוק מים אישי מהבית או לשתות מי ברז, המיני בר חוסך לכם את כל הטרחה, ובלחיצת כפתור אחת אתם יכולים ליהנות מכוס מים קרים, מרעננים, בריאים וטהורים. אך כדי שהמים שאתם שותים מהמיני בר יציעו לכם את כל היתרונות האמורים, עליכם שמור על תחזוקה נאותה ובעיקר – לנקות את המיני בר. 

איך בדיוק עליכם לעשות זאת? ריכזנו לכם את כל הדגשים החשובים.

ניקיון חיצוני של המיני בר

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא לנקות את חלקו החיצוני של המיני בר פעם בשבוע. ניקיון חיצוני של בר מים צריך לכלול את מעטפת הבר, הפיה ומגש הכוסות ועליכם לעשות זאת באמצעות מים פושרים ומטלית רכה. את הפיה מומלץ גם לנקות עם חומר ייעודי נגד אבנית. כמו כן יש לנקות גם את הלחצנים עם של בר המים עם מטלית יבשה. 

ניקוי וחיטוי של מכל המים

כשמו כן הוא, מכל המים של המיני בר מכיל את המים שבסופו של דבר יגיעו לכוס שלכם. אם אתם רוצים לשמור על המים שאתם שותים כמה שיותר נקיים ובריאים יש להקפיד לנקות את מיכל המים של המיני בר בהתאם להוראות היצרן. ההמלצה היא פעם בחצי שנה, אך עליכם גם לדעת אילו חומרים יהיו בחירה נכונה וכיצד עליכם לבצע את החיטוי כך שיהיה כמה שיותר יעיל. 

ניקוי הסביבה של המיני בר

דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לשמור על המטבח במשרד כמה שיותר נקי, לרבות השטח שעליו נמצא המיני בר. ככל שמשטח העבודה והמטבח יהיו יותר נקיים, כך תהיה פחות הצטברות של חיידקים ובר המים שלכם יהיה פחות חשוף לזיהומים מסוגים שונים. 

החלפת מסנן בהתאם להוראות היצרן

המסנן הוא זה שלמעשה שומר על המים בבר המים כמה שיותר נקיים וטהורים. מסננים סופחים אליהם מזהמים מסוגים שונים, בהתאם לסוג המסנן, ומונעים מהם לעבור לכוס המים שאתם שותים. כדי לשמור על המים כמה שיותר חפים ממזהמים עליכם להקפיד להחליף את המסנן אחת לתקופה, בהתאם להוראות היצרן. לרוב מומלץ להחליף מסנן פעם בחצי שנה.  

החלפת נורה

ישנם מסננים שכוללים נורה אולטרה סגולה אשר מטרתה היא לקטול את החיידקים שנמצאים במים ועשויים לעבור אליכם, ללא הטיפול המתאים. גם את הנורה יש להחליף בזמן הנדרש, רוב היצרנים ממליצים לעשות זאת פעם בשנה. 

כמובן שהמלצות אלו מתאימות כאשר השימוש בבר המים קטן יחסית, כמו שקורה כאשר הוא נמצא בבית פרטי. עם זאת במשרד עושים שימוש תדיר יותר במיני בר ולכן קצב השחיקה של הנורה והמסנן יהיה מהיר יותר ולכן יש לעקוב אחר הנושא, אבל באופן כללי ההמלצה תהיה להחליף אותם במידת תדירות גבוהה יותר. במקרה הזה הנורה תוחלף אחת לחצי שנה והמסנן פעם בשלושה ארבעה חודשים. 

טייטל: איך לנקות את המיני בר במשרד שלכם | להיט בניקיון

דיסקרפשיין: מיני בר למשרד זו אחת הרכישות המשתלמות ביותר שישנן, על מנת לשמור על מים צלולים כל עת מומלץ לנקות אותו אחת לתקופה, במאמר הבא תמצאו את כל המידע על תחזוקה שוטפת של מיני בר