טיפים לניקיונות לאחר שיפוץ המשרד
שיפוץ במשרד מתבצע בדרך כלל בנסיבות חיוביות, כגון מתיחת פנים לעסק או צמיחה משמעותית. אמנם השיפוץ עצמו הוא בדרך כלל תקופה לא נעימה במיוחד, מלאה באבק ורעש, פועלים והרבה מאוד אשפה – אולם הציפייה היא להגיע בסופו של דבר אל המנוחה והנחלה בדמות משרד יפה יותר, נעים יותר, שבו אווירה חיובית ומוטיבציה של העובדים להגיע ולמלא את משימותיהם.
על מנת לצלוח בשלום את המעבר מתקופת השיפוצים עצמה אל שגרת העבודה השוטפת, אספנו עבורכם כמה טיפים לניקיונות לאחר שיפוץ:
1. נצלו את העובדה שהשטח המשופץ עדיין ריק כדי לנקותו. סביר להניח שבמהלך השיפוצים פונו מן המקום עמדות עבודה וציוד כמו מחשבים וכדומה; אולם אם הפועלים סיימו את עבודתם והסתלקו, אל תמהרו להשיב את הכל למקום מתוך כוונה לנקות "תוך כדי" או "מסביב". ההיפך הוא הנכון: ככל שהשטח פנוי יותר כך קל יותר לא רק לנקות אותו אלא לעשות זאת ביעילות.
2. היעזרו בשירותיה של חברת ניקיון משרדים מקצועית. כבר הוצאתם סכום גדול על השיפוץ עצמו, אז עכשיו זה לא הזמן לחסוך או לדרוש מהעובדים עצמם שיקחו סמרטוט או יעבירו מגב. קודם כל משום שזו לא עבודתם השוטפת, ושנית משום שהיעילות של ניקיון משרד באופן עצמאי על ידי אנשים שאינם מנוסים בכך תהיה נמוכה מאוד. ניקיון משרד לאחר שיפוץ הוא משימה מורכבת שכדאי לתת את הטיפול בה לאנשי מקצוע כדי ליהנות ממשרד מבריק באמת.
3. השתמשו בציוד הכי חדיש שיש. ניקיון המשרד לא דומה לניקיון הבית, ובפרט לאחר שיפוץ אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם שאריות של טיח, צבע, מלט ויתר חומרים תעשייתיים שקשה להיפטר מהם באמצעות ציוד וחומרי ניקוי ביתיים. זו סיבה נוספת להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המצוידת במיטב חומרי הניקוי ובמכונות השטיפה המתקדמות ביותר שיש בתחום.
4. מצאו את הזמן המתאים לניקיון המשרד. זה אמנם לא רועש כמו שיפוץ, קידוח והפעלת ציוד הנדסי כבד, אבל גם ניקוי משרד עשוי להיות גורם מפריע מאוד לפעילות השגרתית של עובדי המשרד. לכן מומלץ שלא להזמין את אנשי הניקיון בשעות הפעילות אלא בשעות בהן המשרד סגור והפעילות בו מינימלית. כך למשל ניתן להזמין ניקוי משרד בשעות הערב והלילה או בסופי שבוע בהם המשרד סגור.
5. מנו עובד בכיר במשרד שיהיה אחראי לפקח על עבודתם של אנשי הניקיון. אמנם מדובר בצוות מקצועי, מנוסה ומעל הכל אמין ואחראי – אולם כדי להיות רגועים לגמרי כדאי למנות אחד מעובדי המשרד שישמש איש קשר מול חברת הניקיון ויהיה זה שאליו ניתן לפנות לאישורים, שאלות וכיו"ב.
סיכום
ניקיון המשרד לאחר שיפוצים הוא שלב קריטי במעבר לשגרת עבודה יעילה. לפיכך מוטב להפקיד את המשימה בידי אנשי מקצוע מיומנים ולדעת שהמשרד שלכם נמצא בידיים טובות. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!