בעלי משרדים אשר מעוניינים לערוך שיפוץ במשרד, מסתכלים בדרך כלל ובצדק על התהליך כחלק מהתפתחות של העסק. הרי אם מחליטים לשפץ את המשרד, זה נובע בדרך כלל מסיבות טובות לפיהן יש צורך לבצע הרחבה של שטח העבודה או מסיבות אחרות שנדרשות בגלל שינויים בהרגלי העבודה במקום.
העניין עם שיפוץ משרדים הוא שבסוף התהליך לפני שחוזרים אל עבודה רגילה, יש לבצע מספר דברים אחרת, לא יהיה ניתן לחזור לתפקוד רגיל במשרד. אחד הדברים שצריך לעשות הוא ניקיון של המשרד.
בדיוק כמו שאחרי כל שיפוץ במבנה מגורים, יש צורך לבצע תהליך ניקיון יסודי ומסודר, על מנת שיהיה ניתן להיכנס ולהתגורר במקום, כך גם במקרה של שיפוץ משרדים. אנחנו לא יכולים להיכנס אל המקום לפני שאנחנו דואגים לנקות אותו היטב. יש דברים מסוימים שעלינו לבצע בתהליך הזה ויש לבצע אותו באופן מסודר, רק אחרי שנסיים את כולו, נוכל להחזיר את כל הריהוט בחזרה ולחזור אל המשרד.
תהליך ניקיון משרדים אחרי שיפוץ מתבצע מכמה סיבות, ראשית, בשלב השיפוץ המקום מתמלא אבק ולכלוך, אם לא ננקה את המשרד לפני שנחזור לעבוד בו, הרי שאנחנו עלולים לנשום את האבק וזה עלול להזיק לנו מבחינה בריאותית.
שנית, אם אנחנו לא נבצע את הניקיון לפני כניסה, לא נוכל לבצע אותו לאחר מכן. שכן כל הרהיטים כבר יהיו במקום ויהיה לנו קשה לבצע את הניקיון בצורה יסודית ונכונה.
תהליך הניקיון של המשרד אחרי שיפוץ מתבצע באופן הבא. תחילה אנחנו מנקים את כל האבק במקום, מסירים את הכתמים השונים, ולאחר מכן אנחנו אמורים לשטוף את המקום היטב. רצוי לשלב בתהליך גם פוליש וכן הדברה, מאחר ובמקרים רבים האבק עלול למשוך איתו ג'וקים, פשפשים ופרעושים. כידוע, עקיצת פשפשים היא אינה דבר נעים.
כמובן שכל התהליך יתבצע על ידי גורמים מקצועיים, הוא לא יכול להתבצע על ידנו ובוודאי שלא על ידי גורם אחד. חשוב מאוד לקחת מספר ימים לפני הכניסה לבצע אותו, ורק לאחר מכן, להתחיל בתהליך הכניסה חזרה.