לא הרבה אנשים יודעים, אך ניקיון דורש אסטרטגיה, דורש תכנון. אם אנחנו רוצים לנקות את המבנה שעומד לרשותנו בצורה נכונה, אנחנו חייבים שתהיה לנו תוכנית מותאמת, תוכנית עם נקודות ברורות, איפה להתחיל, לאן להמשיך משם, ואיך לסיים. רק בצורה כזו אנחנו נוכל ליהנות מניקיון איכותי וטוב, כזה שיגרום לנו תחושה נעימה ויאפשר לנו ליהנות ממבנה נקי. זה נכון במקרה של מבנה פרטי וזה נכון במקרה של מבנה עסקי, מסחרי או כל מבנה אחר. בוודאי שזה נכון כאשר מדבר על ניקיון משרדים. הרי כשניגשים לניקיון מבנה שכזה, צריך לקחת בחשבון, שיש בו ציוד מסוים, רהיטים וחפצים, יש במקום אנשים, ועוד שורה של דברים אשר יכולים להשפיע עלינו. לכן אנחנו חייבים לבצע את התהליך על פי סדר ועל פי תכנון ברור.
מעבר לתוכנית עבודה של ניקיון משרדים, יש עוד שורה של נקודות שאנחנו חייבים לבצע, חייבים לעשות בצורה נכונה, אחרת אנחנו לא נוכל ליהנות משירות אפקטיבי ואיכותי. צריך לקחת בחשבון, כשאנחנו עומדים להזמין חברת ניקיון שתנקה עבורנו את המשרד, כשאנחנו נמצאים בשלב של החיפושים, יש לא מעט דברים שעלינו לבדוק, דברים שאנחנו צריכים לדעת, לפני שאנחנו נכנסים לנושא. רק כך נוכל להצליח ולבצע את התהליך בצורה מסודרת ונכונה.
יצרנו עבורכם רשימה של טיפים שיכולים לעזור בכל מה שקשור לניקיון משרדים מהיבטים שונים:
טיפ ראשון, אל תסתפקו בהמלצות וחוות דעת של חברים, בני משפחה או כל גורם אחר בשביל להזמין חברה איתה אתם רוצים לעבוד. תבדקו את החברה בעצמכם, ותנסו כמה שיותר להשתמש בהמלצות שלא מגיעות מהחברה או מאנשים שאתם מכירים.
טיפ שני, תקבעו מראש, מה אתם מצפים לקבל בשירות, מה אתם רוצים לקבל ומה אתם לא רוצים. כך לא יהיו חריגות בכל בנושא הכלכלי, כך החברה תדע מה אתם מצפים ממנה.
טיפ שלישי, תבדקו את העבודה של צוות הניקיון, לפחות בפעמים הראשונות, בכל מקום ובכל פינה, אחר כך, אם אתם רואים שמדובר בעבודה טובה ובחבר'ה אמינים ומקצועיים, אתם יכולים להפסיק ולהשקיע זמן ומשאבים בבדיקות השונות.
טיפ רביעי, אם יש צורך, תבצעו שינוי במשרד, לפחות לפני שמתחיל תהליך הניקיון, על מנת שהמנקים יוכלו לנקות בכל מקום ולא לדלג על שום חלק מהמשרד.
טיפ חמישי, תקבעו מועדים קבועים לניקיון, בצורה כזו, תוכלו ליהנות מזמן מוגדר של משרד נקי לגמרי. זה בהנחה כמובן והניקיון לא מתבצע באופן יומיומי, אז זה לא ממש משנה כי גם כך המשרד ייהנה מניקיון מחודש מדי יום.
טיפ שישי, תזכרו שהניקיון הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה של המשרד, מהשירות שהוא מעניק לעובדים, ללקוחות ולספקים. לכם צריך להשקיע בו כמו בעבודה רגילה שאתם מבצעים.